Tot snel! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Ilona - WaarBenJij.nu Tot snel! - Reisverslag uit Gouda, Nederland van Ilona - WaarBenJij.nu

Tot snel!

Blijf op de hoogte en volg Ilona

20 December 2013 | Nederland, Gouda

Hallo allemaal,

Daar was ik weer, want het is tijd om weer op pad te gaan!
Nog even een paar uurtjes slapen in m'n eigen bedje en morgen (zaterdag) om 12 uur 's middags zal het vliegtuig me (met een korte tussenstop in Maleisië) naar Australië brengen. Vlak nadat ik ben vertrokken, vliegt Angela me via een iets andere route achterna. Samen met haar ga ik twee weken lang Brisbane, Sydney en het tussenliggende gebied verkennen (inclusief Oud & Nieuw in Sydney!!!).
Begin januari vliegt Angela terug en mag ik nog een maand lang door Australië reizen:) Na deze maand vlieg ik naar Maleisië, om daar een semester aan Universiti Sains Malaysia in Penang (schiereiland aan de westkust) te studeren. Voor mij geen onderzoek of co-schappen, maar keuzevakken die helemaal niets met diergeneeskunde te maken hebben, maar die ik 'gewoon interessant' vind.
Via deze blog ga ik jullie weer op de hoogte houden van alle dingen die er tijdens mijn verblijf in het buitenland de revue passeren.

Ik heb er zin in en tot snel!

Liefs,
Ilona